ΔΟΝΗΣΗ ΔΙΗΜΕΡΟΥ 9/5/2019-10/5/2019




"Ποιος κρατά το τιμονι καπετάνιο;"
Γιορτή: Αγ. Χριστόφορος (προστάτης των οδηγών)


-"Μπορείς ακόμα να με αγαπάς ;" ρωτά η θάλασσα το κύμα... και αυτό αφρίζει... Και ύστερα κοιτά την άμμο που κουβαλά, τα χαλίκια που της πετά και την "βαραίνει"...
και όταν ξανάρχεται με ορμή πάνω της της απαντά: 
- "Εσύ; Μπορείς;" και η θάλασσα απλώνει τα πιο γαλανά της φορέματα... και αστραποβολά όπως ο ήλιος.... και στέλνει στο κύμα τα πιο ζεστά της ρεύματα...
-"Και το ρωτάς;" του λέει και αυτό γίνεται δελφίνι και έρχεται και τη βρίσκει στα βάθη της... και μαζί δημιουργούν κοράλλια...
Ο Ποσειδώνας πάλι άφησε για λίγο την τρίαινά του και έπιασε την πένα του... και ο ποιητής αγκαλιάζει απόψε τη Μούσα του... παράξενο φεγγάρι... και στο τιμόνι η ψυχή σε ταξιδεύει... για να σου θυμίσει το θαύμα που είσαι...
Ξέρεις... όταν έχεις το θάρρος να δείξεις τις πληγές σου και να ζεις με αυτές ποιος/α είμαι εγώ που θα σου πει να "αλλάξεις"; λέει το φεγγάρι (στο φοβο σου...)
Και ύστερα αγγίζει το κορμό ενός δέντρου και σου χαμογελά... -Κοίτα πόσο όμορφο είναι! Και ας έχει ρόζους, και ας έχει πληγές... και ας είναι όλο φλούδες... Γιατί είναι ο κορμός αυτής της κερασιάς!" και εσύ χαμηλώνεις το βλέμμα και σκέφτεσαι: "Άλλο κορμός και άλλο άνθρωπος" και τότε από το βάθος ακούγεται ο ποταμός που πέφτει στη θάλασσα...
ακόμα να καταλάβεις; (δεν πειράζει... τι σημασία έχει; καμιά!)
Και καθώς ο Ποσειδώνας ξαναπιάνει την τρίαινα προλαβαίνω να ψιθυρίσω στο φεγγάρι: 
- "Ξέρεις... σήμερα ανακάλυψα ότι φοβάμαι"
Και αυτό ανοίγοντας διάπλατα τα μάτια του: 
-"Τι εννοείς; Δηλαδή ως τώρα δε φοβόσουν;" 
Και τότε πέφτω κάτω στο χώμα και σου φώναζω όσο πιο δυνατά μπορώ στο τώρα μου: 
-"ΑΦΗΝΩ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ!" και ύστερα κάνω το άλμα... πριν διπλοσκεφτώ...
Και εσύ παίρνεις την τρίαινα από τα χέρια του Ποσειδώνα και μου τη δίνεις. Μόνο εσύ μπορείς να την πάρεις από εκείνον!!!
ΝΑΙ! Εσύ μπορείς!!! Εσύ μπορείς να με αγαπάς στις πιο μεγάλες παλίρροιες και στις πιο μεγάλες άμπωτές μου... γιατί εσύ γνωρίζεις. Εσύ αποδέχεσαι.
Εσύ είσαι.... Και περνάς και εσύ τις φάσεις σου και ταχεις βρει μαζί σου!! Και αφού μπορείς εσύ μπορώ και εγώ!!
Το επιλέγω... και όπως θέλω ελευθερία για μένα δίνω ελευθερία και σε σένα... βασικά στο κεφάλι μου τη δίνω να μην κάνει και λέει του κεφαλιού του.. και να σου δίνω χώρο, χρόνο και να είσαι... 
και έτσι θα μπορώ να σε κάνω και καθρέπτη και να δω και μένα δίνοντας μου χρόνο και χώρο... και μια ανάσα ζωής...
Μπορώ 
μπορείς 
μπορεί 
μπορούμε 
μπορείτε 
μπορούν...

*Συντονίστρια Χαράς
*Διαισθητική Αυτογνωσιακή Σύμβουλος & ΖΩγράφος
Βασιλική

Comments

Popular Posts